Kokoukset Tampereella eivät ole pikkubisnestä. Tampere-talon kokousasiakkaat käyttivät vuonna 2013 yhteensä 14,5 miljoonaa euroa hotelleihin, ravintoloihin, oheispalveluihin ja ostoksiin Tampereen alueella.
Tampere-talolle on myönnetty Joutsenmerkki ensimmäisenä kongressikeskuksena Pohjoismaissa. Talo oli pilotoimassa Pohjoismaista kehitystyötä, jossa hotelleille, ravintoloille ja kongressikeskuksille laadittiin yhtenäinen Joutsenmerkki-kriteeristö. Tampere-talolle myönnettiin Joutsenmerkki 2. toukokuuta 2014. Joutsenmerkki kertoo kuluttajalle tuotteen ja palveluiden olevan ympäristön kannalta parhaiden joukossa.
Huom! Tarkista brunssin tiedot Suomalaisen Klubin omilta sivuilta Tampereen Suomalaisella Klubilla kokataan perinteistä tuoreella tavalla. Ravintolan ohjaksiin ovat siirtyneet Tampereen...
Tampereen ydinkeskustaan rautatieaseman viereen avautunut Scandic Tampere Station hotelli käynnistää kaupungin hotellitarjonnassa uuden aikakauden. Tyylikkäässä ja urbaanissa hotellissa tunnelma...
Sokos Hotels on tekemässä Suomen hotellibisneksen mittavinta konsepti- ja brändiuudistusta, jonka ensimmäinen vaihe on uuden Solo-konseptin lanseeraus. Solo on...